Regulamin spotkań
Ogólne zasady uczestnictwa w sesjach
— Ważne informacje dla uczestników warsztatów
Regulamin sesji indywidualnych oraz warsztatów
Prowadzącym warsztaty i sesje indywidualne jest Justyna Kuś. Organizatorem warsztatów jest firma Psycholog Kraków- mgr Justyna Kuś Władysława Warneńczyka 10/5 30-520 Kraków Podgórze strona internetowa: www.przystanwprzyjazni.pl lub osoba, której została powierzona organizacja przez w. w. firmę.
1. Kto może umówić się na sesję indywidualną/warsztaty:
- Uczestnikami sesji indywidualnych oraz warsztatów mogą być osoby pełnoletnie i posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
- Osoby niepełnoletnie powinny uzyskać zgodę rodzica lub opiekuna prawnego, którą przekażą Justynie Kuś przed umówionym spotkaniem.
- Osoby poniżej 15 roku życia, na pierwsze spotkanie powinny przyjść z opiekunem prawnym.
- Warunkiem udziału w konsultacji/warsztatach osób, które są w trakcie terapii psychiatrycznej, psychologicznej lub uzależnień, jest wcześniejszy kontakt telefoniczny bądź e-mailowy z Justyną Kuś. Zaleca się skonsultowanie udziału z lekarzem i/lub terapeutą.
- Justyna Kuś zastrzega sobie prawo do odmówienia klientowi udziału w sesji indywidualnej/warsztacie bez podania przyczyny.
- Uczestnik bierze udział w spotkaniach na własną odpowiedzialność, z własnej nieprzymuszonej woli.
2. Jak umówić wizytę:
- Rezerwacja usługi następuje przez stronę www.przystanwprzyazni.pl lub bezpośrednio przez kontakt z Justyną Kuś.
- Uczestnik po wybraniu usługi, zapisuje się i dokonuje płatności. Dokonanie wpłaty gwarantuje uczestnikowi miejsce.
- Umawiając wizytę oraz dokonując wpłaty, uczestnik wyraża zgodę na zasady zawarte w niniejszym regulaminie.
- Koszt udziału obejmuje wyłącznie uczestnictwo w konsultacji/warsztacie i nie obejmuje kosztów dojazdu, noclegu i wyżywienia. Organizator nie uczestniczy ani nie pośredniczy w organizacji dojazdów, noclegów i wyżywienia uczestników warsztatów – chyba, że zostało to podane bezpośrednio w ofercie poszczególnego warsztatu.
- Sesja on-line odbywa się, po wcześniejszej rezerwacji i opłaceniu sesji, na stronie www.przystanwprzyjazni.pl lub przelewem na konto firmowe: 54 1050 1360 1000 0092 4555 3814. Wpłaty muszą zostać zaksięgowane przez bank, przed umówionym spotkaniem.
- Sesję on-line odbywają się za pośrednictwem komunikatora: WhatsApp, Skype lub Messenger. W dniu sesji i o zarezerwowanej godzinie KLIENT dzwoni do prowadzącego sesję, poprzez wybrany przez siebie wcześniej komunikator.
- Sesja indywidualna odbywa się w czasie zarezerwowanym przez klienta. Jeżeli klient spóźni się na sesje stacjonarną lub on-line, sesja zostanie zakończona o czasie, nie zostanie przedłużona o czas spóźnienia.
- Konsultacja indywidualna trwa 50min, jeżeli za zgodą organizatora zostanie wydłużona, klient ponosi dodatkowy koszt, który zostanie odpowiednio naliczony od kwoty usługi.
3. Jak zrezygnować z umówionej usługi:
Klient może odwołać bezpłatnie sesję indywidualną, ale nie później niż 24h przed ustalonym terminem.
- Klient, może zmienić usługę sesji stacjonarnej na online, w każdym momencie przed umówionym spotkaniem, informując wcześniej prowadzącego.
- Rezygnacja z uczestnictwa jest możliwa poprzez naciśnięcie przycisku ,,anuluj rezerwację”, który został wysłany w e-mailu potwierdzającym rezerwację lub przez kontakt telefoniczny/e-mailowy z Justyną Kuś.
- Zwrot zostanie dokonany na konto podane przez klienta, w mailu wysłanym na adres kontakt@przystanwprzyjazni.pl.
- Anulowanie rezerwacji warsztatu, jest warunkiem bezwzględnym do ubiegania się o zwrot wpłaty zgodnie z przepisami poniżej:
a. W przypadku rezygnacji z warsztatów w terminie do 3 dni przed rozpoczęciem spotkania, organizator zastrzega sobie prawo do potrącenia 20% wartości wpłaconej kwoty za usługę, na koszty organizacyjne i księgowania.
b. W przypadku rezygnacji z warsztatów w terminie 24 godzin przed rozpoczęciem warsztatu bądź krótszym, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi. - Prowadzący sesję zastrzega sobie prawo odwołania bądź zmiany terminu warsztatu i konsultacji indywidualnych, w dowolnym momencie, bez podania przyczyn.
- W przypadku odwołania zajęć ze strony prowadzącego i/lub organizatora, organizator zaproponuje inny termin realizacji warsztatu lub zwrot wpłaconej kwoty, na konto podane przez uczestnika.
4. Sposób płatności:
- W systemie rezerwacyjnym istnieje możliwość płatności gotówką oraz za pośrednictwem usług płatniczych dostawców zewnętrznych.
- Dokonując zakupu usługi (kliknięcie ikony ,,rezerwuj” w systemie rezerwacyjnym oraz potwierdzeniu zamówienia w zakładce ,,wyślij” Klient wyraża zgodę na płatność związaną z tym produktem/usługą.
- Płatności BLIK i przelewem na konto bankowe, są poprzez zewnętrzny system płatności. Numer konta, na który można dokonać płatności: 54 1050 1360 1000 0092 4555 3814 ING Bank Śląski.
5. Faktury:
- Klient, który będzie oczekiwał na wystawienie faktury, za usługę szkoleniową lub sesję indywidualną, powinien poinformować prowadzącego dokonując rezerwacji lub najpóźniej w dniu warsztatu/ sesji indywidualnej, oraz wysłać e-maila z danymi firmy, w tym NIP, datą warsztatu lub sesji oraz kwotą na adres kontakt@przystanwprzyjazni.pl.
- Klient akceptuje faktury otrzymane w formie elektronicznej na adres e-mail, podany w formularzu zgłoszeniowym.
- Jeśli Klient nie prześle danych do faktury w czasie, o którym mowa powyżej, wpłacona kwota zostanie zafiskalizowana bez możliwości wystawienia faktury.
6. Reklamacje dotyczące sesji i warsztatów:
- Uczestnik ma prawo składania reklamacji usługi, jeżeli nie została ona zrealizowana zgodnie z niniejszym regulaminem lub ofertą warsztatu.
- Reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej na adres: przyStań w przyjaźni Justyna Kuś ul. Goszczyńskiego 4/25, 41-219 Sosnowiec, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: kontakt@przystanwprzyjazni.pl.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać nazwę firmy (jeżeli dotyczy,) oraz imię i nazwisko uczestnika, dane kontaktowe osoby zgłaszającej reklamację, przedmiot reklamacji (temat warsztatu, termin i miejsce realizacji), uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji, oczekiwania wobec organizatora warsztatu, podpis osoby składającej reklamację.
- Reklamację można złożyć najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych licząc od dnia zakończenia sesji/warsztatu. Organizator warsztatu zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu.
- W razie niedochowania przez uczestnika terminu, o którym mowa w ust. 7, organizator pozostawi reklamację bez rozpatrzenia.
- Organizator, po rozpatrzeniu reklamacji, może uznać ją za bezzasadną lub za zasadną.
- W razie uznania reklamacji za zasadną w całości lub części, organizator zaproponuje uczestnikowi: powtórzenie uczestnictwa w warsztacie w innym terminie, w określonym przez organizatora zakresie; zwrot kosztów uczestnictwa w warsztacie, w określonej przez organizatora wysokości; otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych lub inną formę ustaloną z klientem.
7. Postanowienia końcowe:
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Przesłanie formularza zgłoszeniowego na udział w warsztacie oraz zgłoszenie się na sesję indywidualną jest równoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym Regulaminem warsztatów i sesji indywidualnych, Polityką prywatności, Notą prawną oraz szczegółową ofertą przedmiotowego warsztatu lub sesji indywidualnej zamieszczonych na stronie internetowej www.przystanwprzyjazni.pl.
- Regulamin dostępny jest do wglądu na stronie internetowej www.przystanwprzyjazni.pl oraz w biurze organizatora szkolenia.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do niniejszego regulaminu. Zaistniałe zmiany będą na bieżąco publikowane na stronie internetowej www.przystanwprzyjazni.pl. Zmiany nie mają zastosowania do już zrealizowanych warsztatów i przeprowadzonych sesji.
8. Nota Prawna:
Informuję, że ustawienia systemowe i hipnoza, nie są leczeniem w rozumieniu medycyny akademickiej. Nie są tym samym podstawą do diagnozowania i podejmowania działań medycznych, nie są formą psychoterapii. Ich celem jest wsparcie w procesie terapii i rozwoju świadomości.
Nie podejmuję się współpracy z osobami, mającej zdiagnozowane choroby psychiczne, które miały doświadczenie utraty panowania nad sobą pod wpływem silnych emocji oraz aktywnie uzależnionych od substancji psychoaktywnych. W razie wątpliwości klient powinien się wcześniej skonsultować telefonicznie/e-mailowo z Justyna Kuś. Jeżeli klient zataja przede mną te informację to robi to tylko i wyłącznie na swoją odpowiedzialność, zdejmując całkowicie z prowadzącej sesję Justyny Kuś oraz firmy przyStań w przyJaźni jakąkolwiek odpowiedzialność prawną w tej kwestii.
Klient jest osobą dorosłą i bierze całkowitą odpowiedzialność za swoje uczestnictwo i za wszelkie decyzje, które podejmie po odbyciu sesji lub warsztatu. Justyna Kuś i firma przyStań w przyjaźni, w żaden sposób nie odpowiadają za decyzje podjęte przez klienta lub okoliczności, które pojawiły się po wykonaniu sesji. Decyzję o udziale w spotkaniach (sesje indywidualne, w tym on-line i/lub warsztaty) każdy uczestnik podejmuje dobrowolnie.
Justyna Kuś