Regulamin spotkań

Ogólne zasady uczestnictwa w sesjach

— Ważne informacje dla uczestników warsztatów

Regulamin sesji indywidualnych oraz warsztatów

Prowadzącym warsztaty i sesje indywidualne jest Justyna Kuś. Organizatorem warsztatów jest firma Psycholog Kraków- mgr Justyna Kuś Władysława Warneńczyka 10/5 30-520 Kraków Podgórze strona internetowa: www.przystanwprzyjazni.pl lub osoba, której została powierzona organizacja przez w. w. firmę.

1. Kto może umówić się na sesję indywidualną/warsztaty:

  1. Uczestnikami sesji indywidualnych oraz warsztatów mogą być osoby pełnoletnie i posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
  2. Osoby niepełnoletnie powinny uzyskać zgodę rodzica lub opiekuna prawnego, którą przekażą Justynie Kuś przed umówionym spotkaniem.
  3. Osoby poniżej 15 roku życia, na pierwsze spotkanie powinny przyjść z opiekunem prawnym.
  4. Warunkiem udziału w konsultacji/warsztatach osób, które są w trakcie terapii psychiatrycznej, psychologicznej lub uzależnień, jest wcześniejszy kontakt telefoniczny bądź e-mailowy z Justyną Kuś. Zaleca się skonsultowanie udziału z lekarzem i/lub terapeutą.
  5. Justyna Kuś zastrzega sobie prawo do odmówienia klientowi udziału w sesji indywidualnej/warsztacie bez podania przyczyny.
  6. Uczestnik bierze udział w spotkaniach na własną odpowiedzialność, z własnej nieprzymuszonej woli.

2. Jak umówić wizytę:

  1. Rezerwacja usługi następuje przez stronę www.przystanwprzyazni.pl lub bezpośrednio przez kontakt z Justyną Kuś.
  2. Uczestnik po wybraniu usługi, zapisuje się i dokonuje płatności. Dokonanie wpłaty gwarantuje uczestnikowi miejsce.
  3. Umawiając wizytę oraz dokonując wpłaty, uczestnik wyraża zgodę na zasady zawarte w niniejszym regulaminie.
  4. Koszt udziału obejmuje wyłącznie uczestnictwo w konsultacji/warsztacie i nie obejmuje kosztów dojazdu, noclegu i wyżywienia. Organizator nie uczestniczy ani nie pośredniczy w organizacji dojazdów, noclegów i wyżywienia uczestników warsztatów – chyba, że zostało to podane bezpośrednio w ofercie poszczególnego warsztatu.
  5. Sesja on-line odbywa się, po wcześniejszej rezerwacji i opłaceniu sesji, na stronie  www.przystanwprzyjazni.pl lub przelewem na konto firmowe: 54 1050 1360 1000 0092 4555 3814. Wpłaty muszą zostać zaksięgowane przez bank, przed umówionym spotkaniem.
  6. Sesję on-line odbywają się za pośrednictwem komunikatora: WhatsApp, Skype lub Messenger. W dniu sesji i o zarezerwowanej godzinie KLIENT dzwoni do prowadzącego sesję, poprzez wybrany przez siebie wcześniej komunikator.
  7. Sesja indywidualna odbywa się w czasie zarezerwowanym przez klienta. Jeżeli klient spóźni się na sesje stacjonarną lub on-line, sesja zostanie zakończona o czasie, nie zostanie przedłużona o czas spóźnienia.
  8. Konsultacja indywidualna trwa 50min, jeżeli za zgodą organizatora zostanie wydłużona, klient ponosi dodatkowy koszt, który zostanie odpowiednio naliczony od kwoty usługi.

3. Jak zrezygnować z umówionej usługi:

  1. Klient może odwołać bezpłatnie sesję indywidualną, ale nie później niż 24h przed ustalonym terminem.

  2. Klient, może zmienić usługę sesji stacjonarnej na online, w każdym momencie przed umówionym spotkaniem, informując wcześniej prowadzącego.
  3. Rezygnacja z uczestnictwa jest możliwa poprzez naciśnięcie przycisku ,,anuluj rezerwację”, który został wysłany w e-mailu potwierdzającym rezerwację lub przez kontakt telefoniczny/e-mailowy z Justyną Kuś.
  4. Zwrot zostanie dokonany na konto podane przez klienta, w mailu wysłanym na adres kontakt@przystanwprzyjazni.pl.
  5. Anulowanie rezerwacji warsztatu, jest warunkiem bezwzględnym do ubiegania się o zwrot wpłaty zgodnie z przepisami poniżej:

    a. W przypadku rezygnacji z warsztatów w terminie do 3 dni przed rozpoczęciem spotkania, organizator zastrzega sobie prawo do potrącenia 20% wartości wpłaconej kwoty za usługę, na koszty organizacyjne i księgowania. 
    b. W przypadku rezygnacji z warsztatów w terminie 24 godzin przed rozpoczęciem warsztatu bądź krótszym, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
  6. Prowadzący sesję zastrzega sobie prawo odwołania bądź zmiany terminu warsztatu i konsultacji indywidualnych, w dowolnym momencie, bez podania przyczyn.
  7. W przypadku odwołania zajęć ze strony prowadzącego i/lub organizatora, organizator zaproponuje inny termin realizacji warsztatu lub zwrot wpłaconej kwoty, na konto podane przez uczestnika.

4. Sposób płatności:

  1. W systemie rezerwacyjnym istnieje możliwość płatności gotówką oraz za pośrednictwem usług płatniczych dostawców zewnętrznych.
  2. Dokonując zakupu usługi (kliknięcie ikony ,,rezerwuj” w systemie rezerwacyjnym oraz potwierdzeniu zamówienia w zakładce ,,wyślij” Klient wyraża zgodę na płatność związaną z tym produktem/usługą.
  3. Płatności BLIK i przelewem na konto bankowe, są poprzez zewnętrzny system płatności. Numer konta, na który można dokonać płatności: 54 1050 1360 1000 0092 4555 3814 ING Bank Śląski.

5. Faktury:

  1. Klient, który będzie oczekiwał na wystawienie faktury, za usługę szkoleniową lub sesję indywidualną, powinien poinformować prowadzącego dokonując rezerwacji lub najpóźniej w dniu warsztatu/ sesji indywidualnej, oraz wysłać e-maila z danymi firmy, w tym NIP, datą warsztatu lub sesji oraz kwotą na adres kontakt@przystanwprzyjazni.pl.
  2. Klient akceptuje faktury otrzymane w formie elektronicznej na adres e-mail, podany w formularzu zgłoszeniowym.
  3. Jeśli Klient nie prześle danych do faktury w czasie, o którym mowa powyżej, wpłacona kwota zostanie zafiskalizowana bez możliwości wystawienia faktury.

6. Reklamacje dotyczące sesji i warsztatów:

  1. Uczestnik ma prawo składania reklamacji usługi, jeżeli nie została ona zrealizowana zgodnie z niniejszym regulaminem lub ofertą warsztatu.
  2. Reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej na adres: przyStań w przyjaźni Justyna Kuś ul. Goszczyńskiego 4/25, 41-219 Sosnowiec, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty elektronicznej na adres: kontakt@przystanwprzyjazni.pl.
  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać nazwę firmy (jeżeli dotyczy,) oraz imię i nazwisko uczestnika, dane kontaktowe osoby zgłaszającej reklamację, przedmiot reklamacji (temat warsztatu, termin i miejsce realizacji), uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji, oczekiwania wobec organizatora warsztatu, podpis osoby składającej reklamację.
  4. Reklamację można złożyć najpóźniej w ciągu 7 dni kalendarzowych licząc od dnia zakończenia sesji/warsztatu. Organizator warsztatu zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu.
  5. W razie niedochowania przez uczestnika terminu, o którym mowa w ust. 7, organizator pozostawi reklamację bez rozpatrzenia.
  6. Organizator, po rozpatrzeniu reklamacji, może uznać ją za bezzasadną lub za zasadną.
  7. W razie uznania reklamacji za zasadną w całości lub części, organizator zaproponuje uczestnikowi: powtórzenie uczestnictwa w warsztacie w innym terminie, w określonym przez organizatora zakresie; zwrot kosztów uczestnictwa w warsztacie, w określonej przez organizatora wysokości; otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych lub inną formę ustaloną z klientem.

7. Postanowienia końcowe:

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  2. Przesłanie formularza zgłoszeniowego na udział w warsztacie oraz zgłoszenie się na sesję indywidualną jest równoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym Regulaminem warsztatów i sesji indywidualnych, Polityką prywatności, Notą prawną oraz szczegółową ofertą przedmiotowego warsztatu lub sesji indywidualnej zamieszczonych na stronie internetowej www.przystanwprzyjazni.pl.
  3. Regulamin dostępny jest do wglądu na stronie internetowej www.przystanwprzyjazni.pl oraz w biurze organizatora szkolenia.
  4. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do niniejszego regulaminu. Zaistniałe zmiany będą na bieżąco publikowane na stronie internetowej www.przystanwprzyjazni.pl. Zmiany nie mają zastosowania do już zrealizowanych warsztatów i przeprowadzonych sesji.

8. Nota Prawna:

Informuję, że ustawienia systemowe i hipnoza, nie są leczeniem w rozumieniu medycyny akademickiej. Nie są tym samym podstawą do diagnozowania i podejmowania działań medycznych, nie są formą psychoterapii. Ich celem jest wsparcie w procesie terapii i rozwoju świadomości.

Nie podejmuję się współpracy z osobami, mającej zdiagnozowane choroby psychiczne, które miały doświadczenie utraty panowania nad sobą pod wpływem silnych emocji oraz aktywnie uzależnionych od substancji psychoaktywnych. W razie wątpliwości klient powinien się wcześniej skonsultować telefonicznie/e-mailowo z Justyna Kuś. Jeżeli klient zataja przede mną te informację to robi to tylko i wyłącznie na swoją odpowiedzialność, zdejmując całkowicie z prowadzącej sesję Justyny Kuś oraz firmy przyStań w przyJaźni jakąkolwiek odpowiedzialność prawną w tej kwestii.

Klient jest osobą dorosłą i bierze całkowitą odpowiedzialność za swoje uczestnictwo i za wszelkie decyzje, które podejmie po odbyciu sesji lub warsztatu. Justyna Kuś i firma przyStań w przyjaźni, w żaden sposób nie odpowiadają za decyzje podjęte przez klienta lub okoliczności, które pojawiły się po wykonaniu sesji. Decyzję o udziale w spotkaniach (sesje indywidualne, w tym on-line i/lub warsztaty) każdy uczestnik podejmuje dobrowolnie.

Justyna Kuś

Scroll to Top